Ma ligne Mobile : activation, configuration du téléphone …

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Problème avec les données mobiles en raison d'une activation tardive et de documents non envoyés

Bonjour,

 
J'ai un problème avec mon Sosh forfait que je viens d'acheter. Les données mobiles sont désactivées, je ne peux pas téléphoner et je ne peux pas utiliser Internet. Parce que je parle un peu de français, je vais vous l'expliquer en anglais. Je suis désolée pour l'inconvenance. Mais, je reçois des réponses en français, merci:)
 

I recently changed my forfait from Bouygues to Sosh and requested to keep my old number. I chose to pay the forfait subscription by direct debit and I believe there wasn't a problem with it, however, there was a page which asked me to find my nationality and I couldn't find mine so they asked me to send the documents, which I haven't as it's not easy to send mail in this pandemic.

 

The sim card has safely arrived, the activation was on 25/05/20, however, I didn't change my old Bouygues simcard to Sosh on the suggested day, but I did it on the next day. Since then, I've had a problem with my simcard, there is no internet connection and I can't make a phone call, but I can still receive a regular phone call. I restarted my phone for and turned on and off the mobile data for a few times but I still don't have the internet.

 

Could someone help me with this case? I suppose the problem occured as I didn't activate the simcard on the suggested day, or do you think it's because I haven't sent my documents?

 

Merci beaucoup.

 

Bien Cordialement,

Nabilla

1 réponse1

Bonjour @nabilla10 

Afin de vous apporter mon aide, je vous invite à me communiquer par message privé vos nom, prénom et n° de mobile.

Justine

Conseillère Spécialiste Mobile
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